فروشگاه ایترنتی کاجار
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

سوالی دارید؟

چگونه حساب کاربری جدید ایجاد کنم؟

  • در وب سایت کاجار روی آیکن آدمک و سپس گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. آدرس ایمیل خود را وارد کرده (کد فعال سازی برایتان ایمیل میشود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام تکمیل می شود.

آیا امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی را دارم؟

  • بله شما میتوانید به سادگی با کارشناسان فروش کاجار از طریق تماس تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

برای ثبت سفارش از طریق سایت حتما باید حساب کاربری ایجاد کنم؟

  • خیر اجباری نیست شما میتوانید به سادگی و بدون ایجاد حساب کاربری یا ایمیل ثبت سفارش کنید. با این حال میتوانید برای راحت تر بررسی کردن سفارش خود از طریق پنل کاربری در سایت ثبت نام کنید.

آیا میتوانم کالای خریداری شده ام را مرجوع کنم؟

  • بله، شما میتوانید بعد از دریافت کالای خود در صورت داشتن شرایط بازگرداندن کالا آن را مرجوع کنید.

در چه صورتی میتوانم کالای خود را مرجوع کنم؟

  • اگر کالای خریداری شده با کالای دریافتی از هر نظر مغایرت داشته باشد.
  • بعد از رسیدن کالا موقع تحویل دیدید که شکستگی یا هرگونه ایراد ظاهری دارد(در صورت ایراد فنی بایدبا خدمات پس از فروش شرکت مربوطه تماس حاصل شود.)
  • همچنین هر دو نکته بالا در صورتی امکان پذیر است که همان موقع تحویل کالا به اطلاع کارشناسان کاجار رسیده شود.

آیا میتوانم سفارشم را تغییر دهم؟

  • بله بعد از ثبت سفارش میتوانید سفارش را لغو کنید و مجدد کالای دیگری ثبت کنید یا اینکه تماس بگیرید و اعلام کنید که قصد تغییر سفارش را دارید.
  • در صورت خارج شدن کالای ثبت شده از انبار کاجار دیگر امکان تغییر سفارش وجود ندارد مگر با هماهنگی و تایید تیم پشتیبان کاجار.

میتوانم وجه سفارشم را در محل پرداخت کنم؟

  • بله اگر ساکن تهران،کرج و دیگر شهرهای داخل تهران هستید میتوانید از گزینه بیعانه استفاده کنید و بعد از دریافت کالا مابقی مبلغ را پرداخت کنید.

هزینه ارسال کالا در تهران و حومه به چه صورت است؟

  • مشتریان تهران و حومه میتوانند وجه کالای خریداری شده را قبل از ارسال تسویه کنند و یا با پرداخت بیعانه کالای خود را ثبت کنند و بعد از دریافت کالا مابقی مبلغ را پرداخت نمایند.

هزینه ارسال چگونه محاسبه میشود؟

  • با توجه به نوع محصول خریداری شده و آدرس تحویل هزینه ارسال متفاوت میباشد و هزینه ارسال سفارشات توسط باربری و پست به صورت پس کرایه پرداخت میشود.

کالاهای خریداری شده از کاجار گارانتی دارند؟

  • بله همه ی کالاهای موجود در فروشگاه کاجار دارای گارانتی معتبر میباشند و فعال شدن آن بعد از تماس مشتری با شرکت گارانتی انجام میشود و اگر گارانتی کالا شامل هزینه شود به عهده مشتری میباشد.

چگونه میتوانم از کد تخفیف کاجار استفاده کنم؟

  • برای استفاده از کد تخفیف میتوانید یکی از مراحل زیر را انجام دهید:

 

  1. بعد از اینکه از طرف شما ۱۵ نفر در سایت ثبت نام کردن با ما تماس بگیرید تا کد تخفیف را برایتان ارسال کنیم.
  2. اگر از ۳ نفر به بالا از طرف شما از سایت کاجار خرید کنند شامل کد تخفیف میشوید.
  3. اینستاگرام کاجار را فالو کنید- ۳ پست آخر را لایک کنید و زیر پست آخر حداقل ۱۵ نفر از دوستانتان را تگ کنید.

نحوه شرکت در قرعه کشی کاجار به چه صورت است؟

  • بعد از خرید از کاجار یک ویدیوی کوتاه ۲۰ تا ۳۰ ثانیه ای از خرید خود بگیرید و در آن بگویید که کالا را از فروشگاه کاجار خریداری کردید سپس آن را در واتس اپ برای ما ارسال کنید.

میتوانم خریدم را حضوری دریافت کنم؟

  • بله میتوانید بعد از تکمیل شدن خرید و هماهنگی با کارشناسان کاجار با مراجعه به فروشگاه سفارشتان را خودتان تحویل بگیرید.

پرداخت مبلغ قبل از تحویل کالا به چه صورت است؟

  • بعد از ثبت سفارش از طریق سایت یا تماس با کارشناسان فروش تیم پشتیبان کاجار شماره حساب شخصی که نام او (محمد مهدوی غروی) در نماد اعتماد سایت درج شده به مشتری میدهند و پرداخت تنها به همان شماره حساب پرداخت میشود و هر حسابی غیر از آن نامعتبر میباشد.

مبلغ سفارشم را میتوانم به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

  • خیر، در حال حاضر امکان خرید اقساطی وجود ندارد.